25.05.2018

LO "Jestem niesamowita" | LO "I am amazing"

Witajcie. Dzisiaj mam dla Was kolorowy i radosny LO z moją małą modelką. Skrap powstał z pięknych kolekcji od Mintay Papers, głównie najnowszej "Lovely day". Na moim kanale YouTube możecie obejrzeć wideo, w którym Wam ją pokazuję wraz z drugą linią "7'th heaven". Dodatkowo jakiś czas temu dostałam maila od Spellbinders z pytaniem czy miałabym ochotę pobawić się ich wykrojnikami. Zawartośc koperty miała być niespodzianką. Po paru tygodniach przybyły do mnie dwa wykrojniki z serii "Little loves". W moim LO wykorzystałam jeden z nich - "Every day's a happy day". Jest to rząd dziecięcych sylwetek bawiących się na łące. Postanowiłam więc wykorzystać wycinanki do stworzenia kompozycji mojego LO. Tematem idealnie nawiązują do beztroskiej zabawy na świeżym powietrzu i klimatu zdjęć.

Hello. Today I have a bright and cheerful page to share with you with my little model. I made it using beautiful Mintay Papers collections, mainly the brand new "Lovely day". You can watch an unboxing video of this line and "7'th heaven" collection on my YouTube channel. Few weeks ago I was asked by Spellbinders if I want to play with some surprise dies or stamps made by them and sais "yes" of course. My parcel came some time ago with two dies from "Little loves" collection. I used one of them - row of children silhouettes called "Every day's a happy day" on my page. I love how it matches the mood of the layout. Check the links if you want to know more about this collection.






Products I used:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz