29.03.2016

Wiosenna ramka / Spring frame



Cześć czołem :) Dzisiaj będzie trochę chwalenia. Dla tych, którzy obserwują mnie na FB nie będzie to już niespodzianka ale u siebie na blogu jeszcze nie pisałam, że dołączyłam do Design Teamu Art Anthology. Bardzo się z tego powodu cieszę, jak możecie przypuszczać. 
Art Anthology to producent mediów. W ofercie mają zarówno mgiełki jak i bardzo ciekawe, gęstsze preparaty, idealne do tworzenia tekstur. A wszystko to w bajecznej mnogości kolorów.
Mam dla Was pierwszą inspirację z użyciem mediów od AA. 
Stworzyłam wiosenną ramkę, która zawisła w mojej kuchni. Cały proces jej powstawania możecie prześledzić na filmiku, do którego obejrzenia serdecznie Was zapraszam. 

Hello :) I have some announcement today. For people following me on facebook it won't be suprise but I haven't share this news on the blog. I joined Art Anthology Design Team. How awesome is that? I am so happy about it.
Art Anthology is a manufacturer specialized in creating all kind of medias. They sell mists, shimmery inks and paint, perfect for creating texture. And all of that in a variety of colors.
I have my first inspiracion with AA medias for You today.
I made a spring frame for my kitchen. You can watch a process video too. 


I jeszcze kilka zdjęć / And few pictures:












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz