9.11.2014

LO "Głębia" / LO "Depth"

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam jedną z najnowszych kolekcjo 7 Dots Studio "Destination unknown" pomyślałam sobie, że to idealne papiery do oprawy zdjęć znad Bałtyku. Nasze morze jest szare, kapryśne i nieprzewidywalne. Wygląda dziko i staro, tak jak ta kolekcja. Idealnie do siebie pasują. Moje zdjęcia z ostatnich wakacji, zrobione nad ciepłym i przejrzystym Morzem Śródziemnym wydają mi się zbyt jasne i radosne dla tej kolekcji. Miałam jednak dwa zdjęcia zrobione w monakijskim akwarium, ktore wyglądają jak cyknięte gdzieś w przepastnych głębinach. Idealnie pasują do "Destination unknown" zarówno kolorystyką jak i nastrojem.

When I first saw newest collection “Destination unknown” I thought it will be perfect tp frame my pictures from Baltic Sea. Our sea is grey, moody and unpredictible. It looks “old” just like this collection. They are a perfect match. My photos from southern seas are to bright and cheerful to fit the”Destination unknown”. But I had two photos from aquarium that look like taken somewhere in the depths and it’s colours and attitude are perfect to scrap with Dee Dee’s papers.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz