1.05.2013

LO "Nowy początek" / LO "New begining"

Wiosna nam się w tym roku spóźnia a mnie zatęskniło się do kwitnących jabłoni, uroczych stokrotek i trawy w kolorze świeżej zieleni. Uwielbiam ten czas, kiedy wszystko po raz kolejny budzi się do życia. Może to zabrzmi banalnie ale co roku jestem zafascynowana cyklem natury i tempem, w jakim przyroda z dnia na dzień budzi się po zimie. Jest to czas, kiedy i we mnie budzą się nowe siły i chęci do działania. O tym właśnie jest ten skrap, że początków w życiu jest wiele. Trzeba je łapać i wykorzystywać na swoją korzyść. Dodatkowo moje LO wpisuje się w temat kolejnego wyzwania na blogu Lemonade "MAJÓWKA". Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału bo temat to wdzięczny i szeroki w interpretacji :)

I love this time of the year when everything is waking up for a new life cycle. Every time I am really amazed with this "miracle" of nature. This is the time when I feel strong and motivated to do something new in my life. And this is what this LO is about - new begings and new opportunities, just waiting to catch them and use them for Your own advantage. In addition, this LO match new Lemonade challenge - "PICNIC TIME". In Poland we also say "Majówka" as a few first days of may, when we usually make some barbecues and eat on the fresh air.

 photo P4305024_zps1ed50ddf.jpg

 photo P4305076_zpse7686450.jpg

 photo P4305100_zpsb352f6ae.jpg

 photo P4305115_zpsf81a9f17.jpg

Tym razem majówkowy temat podjęłam z Gabrysią. Poniżej jej interpretacja tematu :D A tak serio to zobowiązałam się do pokazania i jej "skrapowanki", gdyż moja czterolatka jest wyjątkowo zapaloną skraperką.

 photo P4305119_zpsc26ba61a.jpg

1 komentarz :