7.07.2012

Album bodziak / Album for little boy

Witam Was weekendowo :) Pogoda letnia i słoneczna a mnie marzą się jakieś tropiki. Palma, hamak i czyste lenistwo :) Dzisiaj u mnie tylko (albo aż :) ) lenistwo ale zmobilizowałam się do napisania posta :) I dzisiaj mam do pokazania chłopięcego bodziaka na papierach z Galerii Rae. Taki mały słodziak :)

It's hot and sunny day and I am dreaming about some tropical beach with palm trees and hammock and totally laziness. Saddly I have only Narew river nearby without exotic trees and clear blue water :) But I'm pretty lazy today :) And I would like to show You album in funny shape, for little boy. I used papers from Galeria Rae.

   
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



3 komentarze :

  1. Przepiękny!!! Uroczy kształt, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bodziak, pewnie samo oklejenie bazy wymagało sporo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra...też mam te papierki,tylko w mniejszym wymiarze.Ale nieźle się nawycinałaś tych malutkich elementów :)

    OdpowiedzUsuń