25.06.2009

Ślubny komplet dla mojej siostry

Po długim i żmudnym procesie tentegowania kolejny wpis. Nie było mnie troszki z domu. A to mokło się nad Bałtykiem a to tańcowało na weselisku mojej siostry.
W tym wpisie prezentacja "gadżetów" dla mojej siostry, właśnie na ślub. Wykonałam niewolniczą pracę i stworzyłam zestaw winietek na stoły, menu, podziękowania dla rodziców oraz księgę gości. Zdjęcia uchowały mi się jedynie z winietkami i podziękowaniami bo resztę siostra zdążyła zabrać, zanim mnie olśniło, że warto by było uwiecznić swoje dzieła.
Księgę zrobiłam najpierw i na niej opierał się późniejszy zamysł całej serii. Kolory moje ulubione czyli błękit i brąz - idealne połączenie. Do tego papier w groszki i już jest miodzio lodzio. Ulubiony, prosty stempel Dovecraft, trochę starej koronki wygrzebanej u mamy w szafie i falista tektura. No i moje ukochane guziczki i brązowy tusz.

Podziękowanie składa się z pudełka i kartki A4 w środku, zgiętej na trzy równe części. Dekoracja kartki i wieczka różnią się od siebie. Wszystko wykonane z mojego ulubionego papieru wizytówkowego "tkanina lniana" w kolorze ecru.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Do tego winietki na stół. Wszystkie identyczne.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I to by było na tyle zdjęć. Zresztą wszystko już zużyte na wcześniej wspomnianym weselisku :)


3 komentarze :

  1. Łaaadne :) A te kwiatki to są wycięte? Dziurkacz? A środkowy to stempel?

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatki są dziurkaczowane a środkowy to stempel Dovecraft (na Allegro za 12 zł gdzieś widziałam). Główka kwiatka jest akurat rozmiaru kwiatków z punchera. Stempel ten odbijam na różne sposoby. Albo samą łodyżkę, albo jej część do góry nogami. najróżniejsze wariacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromne pytanko mam do Ciebie- skąd wzięłaś pudełka na podziękowania?
    Muszę przyznać, oczarowałaś mnie tym zestawem :)))
    Ponieważ sama zaczynam przygotowania do ślubu (własnego:)), szukam inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń