11.07.2013

Uściski w błękitach i dobra wiadomość / Blue hugs and good news

Dzisiaj, oprócz kolejnego mediowego panelu, mam również dobrą wiadomość. Dołączyłam do ekipy Scrapbutiku i od tego miesiąca będę starała się Was zainspirować również na Scrapbutikowym blogu. Debiutuję tam moją niebieską pracą inspirowaną jednym z tematów miesiąca. Jakiś czas teku pokazywałam Wam różowo - zielony panel ze mną i z moja młodszą córką. Gabrysia dopilnowała, żeby sprawiedliwości stało się zadość i tak powstał drugi do kompletu. Cały w błękitach, z dużą ilością strzałek i naszym przytulaśnym zdjęciem. Wykorzystałam przy okazji ścinki American Crafts "My girl", które ostatnio królowały na moim biurku (i na pewno jeszcze do nich powrócę) oraz cudne materiałowe naklejki z tej samej kolekcji i oczywiście media. 

Today I come to You with new canvas and good news. I joined Scrapbutik crew and from july I will try to inspire You on Scrapbutik blog. For my debut I created blue mixed media canvas, similar to pink and green one  I showed You few days ago.  This one was made because my older daughter was unhappy that she wasn't on the photos I used on previous canvas. So I have a set of two now :) I used a lot of arrows, American Crafts "My girl" paper scraps and cute fabric stickers.  I also used lot of media to create background.

A teraz czas na ciekawostkę: podczas procesu twórczego wykorzystałam aż 4 różne media w niebieskim kolorze. Ciekawe czy wypatrzycie je wszystkie :)

And now it"s time for curiosity: during the creation process I used four different blue media. I'm curious of You can find them all on my work. :) 



 photo P7087329_zps697ed12b.jpg

 photo P7087338_zps84a748d4.jpg

 photo P7087345_zps8af598ff.jpg

 photo P7087347_zps3f32c3f5.jpg

 photo P7087355_zps60ddd7ee.jpg

 photo P7087354_zps103227d8.jpg

4 komentarze :