13.07.2013

Kartka z wielorybem i mini tutorial / Card with whale and mini tutorial

W tym tygodniu przypada moja kolej na kurs dla Lemonade. Wymyśliłam prostą kartkę z wymiennym elementem na spinaczu. Taki spinacz można wykorzystać na wiele sposobów: jako ozdobę w LO, zakładkę do książki. Sama kartka wygląda tak:

This week it's my turn for weekend tutorial on Lemonade blog. I came up with an idea of simple cars with replaceable element on the clip. You can use this decorative clip in many ways: as an embellishment on the LO or as a bookmark. My card looks like this:

 photo P7087302_zps98c893da.jpg

 photo P7087307_zpsb77c56e2.jpg

Cyferkę z liczbą lat można wymienić, dzięki czemu kartka jest bardziej uniwersalna. A teraz pora na tutorial :)
Potrzebne materiały:

You can replace a number, which makes this card more versatile. And now it's time for my mini tutorial. 
You will need:

 photo aa_zpsd317d999.jpg

Jeśli nie macie odpowiednich wykrojników to żaden problem. Użyjcie gotowych alfabetów z naklejek albo tektury.
A teraz do roboty. Ponieważ cyferka jest cienka i ciężko ją będzie przymocować do spinacza, podkleiłam ją kółkiem z papieru. Wycięłam dwa takie same kółka, posmarowałam je klejem, na jednym z nich ułożyłam spinacz i przykleiłam drugie.

If You don't have alpha and number dies, use alpha stickers or chipboards. And now it's time to work. First, cut two circles and glue them. Put the clip on the top of one circle and cover it with the second circle.

 photo 2_zpsdc533c53.jpg

Na tak przygotowaną bazę nakleiłam cyferkę, obrysowałam ją wewnątrz pisakiem i dodałam guziczek. Ozdoba gotowa.

Glue the number, outline it and add a button. Your clip is ready.

 photo P7087269-001_zpsb458390b.jpg

Spinacz umieściłam na kartce i dokleiłam słowa MAM i LATA. Dodałam również kawałek lnianego sznurka, żeby podkreślić marynistyczny charakter kartki.

I put the clip on my card adding two words I AM. I also added linen string to highlight the marine theme of the card.

 photo P7087286-001_zps68ff206f.jpg

I gotowe. 

The card is ready.

3 komentarze :

  1. Fajna morska kompozycja. Śliczna karteczka!
    Wymienna cyferka rzeczywiście wprowadza element uniwersalny i jak się okazuję jest prosta w wykonaniu :)
    Dziękuje za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka i przydatny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten spinaczowy element... a cała karteczka bardzo fajna i morska

    OdpowiedzUsuń