21.12.2011

Segregator Enjoy the life / Binder Enjoy the life

Na okazję wymiany z Kasią - Czekoczyną powstał drugi w mojej karierze alterowany segregator. Ja zgarnęłam cudny art żurnal ręcznie robiony przez Kasię ale jeszcze nie obfotografowałam, więc nie mogę się pochwalić :) Mój segregator jest w jesiennych kolorach z optymistycznym hasłem. Był klejony, malowany, chlapany, psikany. Mnóstwo mediowania jak na mnie. Efekt mnie zadowala i mam nadzieję, że Kasię również :) Materiałoznawstwo na blogu Crafthouse

This is my second altered binder and I made it for exchange with Czekoczyna. She gave me wonderfull handmade art jurnal. My binder is in colours typical for autumn with some optimistic inscription. It was glued, misted, sprinkled, painted and splashed. Lot of mixed media :) I really like it and I hope Kasia likes it too. All material used on Crafthouse blog.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nie wiem czy się tu jeszcze pojawię przed świętami, więc od niczego chciałam wszystkim życzyć WESOŁYCH, RODZINNYCH I ŚNIEŻNYCH ŚWIĄT.

4 komentarze :

  1. i wzajemnie :)

    a segregator po prostu obłędny i szałowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Segregator dostał piękne drugie życie :D Bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Segregator mi się bardzo, barrrrdzo podoba, nie mogę się napatrzeć! :)
    Tobie również samych szczęśliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuś! Dla Ciebie i Twoich bliskich, życzę spokojnych oraz radosnych Świąt Bożego Narodzenia; wypełnionych ciepłem i miłością!

    OdpowiedzUsuń