11.09.2010

Kartka z motylem na kolorowo

Dawno mnie tu nie było :) A to głównie przez wyjazdy. Kilka ostatnich dni pławiłam się w słowackich termach. Ach to błogie lenistwo.....
Dzisiaj jeszcze lenistwa ciąg dalszy bo pokazuję kartkę z zamierzchłego spotkania skrapowego u Vernon w Świecie Pasji. Oczywiście powstało kilka nowych rzeczy ale nie chce mi się fotek pstryknąć....
Karteczka miała w zamierzeniu w całości powstać na spotkaniu ale jak to zawsze u mnie bywa, nie mogłam się obejść bez przeszyć maszynowych. Robiłam ją na podstawie mapki, ale Bóg mi świadkiem, że nie wiem skąd ją wzięłam. Po prostu kiedyś mi się spodobała i ją sobie zrzuciłam na komputer. Ale źródła już nie... Więc jak ktoś by się dopatrzył w  niej swojej ręki to głośno krzyczeć :D

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

MATERIAŁOZNAWSTWO:
- papiery - Cosmo Cricket Garden Variety 15*15 cm ze scrap.com.pl;
- stemple - Polpomp Dla Ciebie;
- dodatki - guziki Pasmanteria;
- narzędzia - maszyna do szycia, dziurkacz MS Butterfly, Big Shot i wykrojniki: Spellbinders Labels One, Standart Circles LG, Marianne D Motyl;
- preparaty - czerwony tusz Heyda, przezroczysty puder do embossingu.

A w kolejce czeka notes i dwie karteczki. Może jakieś słońce łaskawie mnie jutro zaszczyci swoim światłem? Bo przecież lato jeszcze jest, kurtka na wacie.... 


1 komentarz :