27.08.2010

Kartkoramka dla Dominiki

Jakiś czas temu (no dobra, ponad miesiąc) koleżanka poprosiła mnie o zrobienie pamiątkowego prezentu dla swojego męża z okazji pierwszej rocznicy. Miał on pełnić funkcję kartki i dodatkowo służyć jako ramka na biurko. Długo tentegowałam w głowie jak to ma wyglądać ale w końcu wymyśliłam. Całość jest na bazie z tektury, żeby była trwała. Jedna strona to kartka z kieszonką, w której mieści się tag na życzenia, a w środku jest mini ramka a ich zdjęciem ślubnym. Całość Idylliczna, bo miałam, wolną rękę co do wykonania. Miałam trochę mieszane uczucia, że wyszło dosyć niemęsko, ale w sumie to dla zakochanych ;)
 Pokazuję po kolei, dużo zdjęć.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


MATERIAŁOZNAWSTWO:
- papiery - Latarnia Morska Idylla ze scrap.com.pl;
- stemple - Polpomp Kocham Cię, Miłość koło, ILS kocham;
- dodatki - koronka, guzik, wstążki, dratwa, koraliki Pasmanteria, kwiatki Prima, papierowa róża z magdowo.pl, ćwieki Latarnia Morska;
- narzędzia - maszyna do szycia, dziurkacz Dalprint Liść brzozy;
- preparaty - tusze Disstres, czarny tusz Latarnia Morska.



8 komentarzy :

  1. piekna ramka, a połaczenie jest papierowe czy inne?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, wszystko połączone dwoma paskami papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już chyba pisałam na forum?
    Ale jak nie, to teraz napiszę: Ramka jest świetna i szkoda, że nie można widzieć cały czas wszystkich stron, bo są przeurocze. Ślicznie połączyłaś te papiery, a szycia dodały jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne dzieło,zarówno niebieskia jak i różowa strona są cudne-idyllowe papiery świetnie się tu skomponowały-koleżanka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka i piękna ramka, świetny pomysł, rewelacyjne wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo mi się podoba! Świetny pomysł z tymi przeszyciami na listkach - mogę kiedyś odgapić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza!!!
    Materiałoznawstwo? Hmmmm....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń