16.07.2017

Tamborek "Kocham Was" / Hoop "Love you"

Dzisiaj chcę Wam pokazać mój pierwszy duży tamborek stworzony dla Cocoa Vanilla Studio. Nie pokryłam go mediami i grubą warstwą gesso. Potraktowałam go bardziej jak ramkę dla mojej pracy. Na bazie z papieru akwarelowego stworzyłam tło. Namalowałam też wiele akwarelowych, prostych kwiatów, które następnie wycięłam i użyłam w kompozycji. Uwielbiam tą mieszaninę błękitów i fuksjowego różu.

Hello. Today I want to show you my first, big embroidery hoop made for Cocoa Vanilla Studio. I didn't cover it with paints and gesso. I treated it more like a frame for my project. I created a base using watercolor paper and watercolors. I also painted simple flowers and fussy cut them. I used them in my composition. I love this mix of blue and fussia pink.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz