24.04.2016

LO "Mój skarb" / LO "My treasure"


Witajcie. Weekend już niestety dobiega końca ale jeszcze czeka mnie przyjemny wieczór w pracowni :) Chciałam Wam podrzucić inspirację wykonaną z kwietniowych kitów z Hip Kit Clubu. Kity dotarły do mnie kilka dni temu i powiem Wam, że idealnie wpasowują się w mój styl skrapowania. Kity są pełne świetnych dodatków wiodących, skrapowych firm z najnowszych kolekcji. Wszystko jest świetnie do siebie dopasowane a praca z zestawem to czysta przyjemność. 
Kwietniowy kit główny przykuł moją uwagę cudnym papierem w motyle z kolekcji "Bloom" od Maggie Holmes. Wycięłam kilkanaście z nich i ułożyłam kompozycję. Dodatki to miks wszystkich kwietniowych kitów: głównego, z dodatkami i Project life

Hello everyone. Weekend is almost over but I have some scrappy plans for the evening :) I also want to show You my layout created with April 2016 Kits from Hip Kit Club. I got my kits few days ago and I was amazed by them. They are just perfect match with my scrappy style. They are full of finest papers and embellishments from the leading scrapbooking companies. Everything is well matched and working with the kits is a true pleasure.
April 2016 Main kit has this beautiful paper with butterflies from "Bloom" collection designed by Maggie Holmes. It was my first choice and I fussy cutted some butterflies and used them as embellishments. I also added embellishments from various april 2016 kits: Main kitEmbellishment Add On kit and Project Life kit.

Jeżeli chcecie się bliżej przyjrzeć wszystkim kitom kwietniowym, zapraszam Was na mój kanał na YT, gdzie znajdziecie film z rozpakowywania kitów. Możecie się podobnych filmów spodziewać co miesiąc :) Film jest po polsku.

I also recorded unboxing video with April 2016 HPC kits. it's in polish as there are plenty of them in English.



W sklepie dostępne są już majowe kity a w nich same cudowności, w tym dużo kwiatowych motywów - idealnych do wiosennych projektów.
Tak wyglądają wszystkie kity a ich ceny i szczegółową listę zawartych w nich produktów znajdziecie tutaj >>> klik.

I worked with April 2016 kits but You can also buy May 2016 kits. they will be shipped in may and they are full of wonderful flower patterns and embellishments - perfect for Your spring projects.
Here is the preview of the May 2016 HPC kits and all the prizes and kits items are listed here >>> click.


A to mój layout / And here is my layout








1 komentarz :