13.02.2016

LO "Wannonurki" / LO "Bath divers"

Dzisiaj mam dla Was kolejne LO. To już 6 w tym roku :) Tym razem wybrałam zdjęcie moich dziewczyn w kąpieli, które czekało już dość długo w kolejce do oskrapowania. Wybrałam wodną paletę błękitów i granatów z dodatkiem kontrastującej czerni. Zmieszałam ze sobą papiery Studia Tekturek i karty do PL z Family Portraits. Dorzuciłam kilka wycinanek z Cameo i transparentne naklejki również z Family Portraits.

Today I want to show You another LO. It's my six'th LO this year :) I had this picture of my girls waiting to be scrapped for a while. I decided to use some water colors like blue, miny and navy with a pinch of contrasing black. This time I mixed together papers from Studio Tekturek and PL cards from Family Portraits. I added few cut outs from Silhouette Cameo and clear stickers from Studio Tekturek.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz