22.02.2016

LO "Pokochaj siebie" / LO "Love Yourself"

Witajcie w poniedziałek. Zazwyczaj nie lubię poniedziałków ale dzisiejszy jest wyjątkowo udany. Po raz pierwszy bowiem moje młodsze, wiecznie mi towarzyszące dziecko, poszło do przedszkola. Hura :) Cisza i błogi spokój. I nawet może posta uda mi się napisać od razu za pierwszym podejściem :)
W ramach szerzenia dobrego nastroju w deszczowy i paskudny poniedziałek pokażę Wam layout ze mną w roli głównej (czy wspominałam, że jestem skromna? :) ). A tak serio to layout o samoakceptacji. O pokochaniu siebie z całym dobrodziejstwem inwentarza. Na pewno wiecie o czym mówię. Całość powstała przy użyciu kolekcji "Free spirit" z Cocoa Vanilla Studio.

Hello. It's monday. Usually I do not like mondays but today is a one special monday. My younger daughter went to the kindergarten today for the first time. Yay for me :) So quiet and peaceful around here. I even I might be able to write this post without going away from computer. 
Today I am going to show You layout with my pictures to cheer You up. Photos are funny but the message behind this layout is more serious. It's about self acceptance and self confidence. About loving Yourself with all the flaws and advantages. You surely know what I mean.






2 komentarze :