23.02.2016

LO "Domowy cyrk" i Ustream / LO "Everyday circus" and Ustream

Cześć czołem. Przybywam z nową, bardzo kolorową inspiracją, idealną na rozjaśnienie burych i ponurych dni zimy. Layout, który chcę Wam pokazać powstał podczas mojego pierwszego skrapowania na żywo na Ustream. Było trochę tremy a mój głos do radiowych nie należy ale i tak znalazło się kilkoro odważnych ;) widzów. Bardzo Wam dziękuję za wsparcie i miłą atmosferę na czacie. Dziękuję też, że podzieliliście się swoimi pięknymi pracami ze mną na FB. Pierwsze koty za płoty więc teraz już mogę Ustreamować jak szalona :) Planuję już kolejny Ustream wiec jeśli nie chcecie go przegapić ( a na pewno nie chcecie, nie? :) ) możecie kliknąć "Follow" na moim ustreamowym kanale --->> klik. Dzięki temu będziecie dostawać powiadomienia za każdym razem, kiedy będę nadawać.
Jeśli nie daliście rady w piątek przyłączyć się do skrapowania, nic straconego. Możecie przeżyć to jeszcze raz klikając tutaj --->> klik.

Hello, hi and welcome :) I come to You with my next inspiration. It's very colorful, perfect to brighten up those dun and gloomy winter days. I made this layout during my first ever Ustream. I was a little bit stressed and my voice doesn't sound charming but still You were there watching me. I am very thankful for Your time, backup and nice chats. I am also very glad that You shared Your designs with me on the FB.
I am going to make another Ustream soon, so stay tuned. You can follow my Ustream channel here --->> click. You can also watch recording from my first Ustream here --->> click. It's in polish but I am planning to make Ustream in english too soon.






4 komentarze :

  1. Aniu,cudowna praca. ja tylko się przyglądałam, bo niestety nie mam farb i nie mogłam tworzyć razem z tobą.Na pewno spróbuję za jakiś czas zrobić podobną pracę. Nie czatowałam, bo nie wiem jak się zalogować (nie znam angielskiego)... Pozdrawiam, Gosia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ALWAYS love your brightly coloured pages! Fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna :)) Energetyczna, kolorowa, cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny!!!!! I niesamowicie pozytywny!

    OdpowiedzUsuń