9.02.2016

LO "Elba ekspresowo" / LO "Elba express"

Czy i Wam tak tęskno do lata jak mnie? Do moich wakacji zostało jeszcze nieprzyzwoicie dużo dni. Jedyne co mi pozostało to wspominanie poprzednich wyjazdów. Tm razem po raz kolejny sięgnęłam po zdjęcia ze słonecznej Elby. Spędziliśmy tam tylko jeden dzień podczas naszych toskańskich wakacji. Jeździliśmy wokół wyspy, podziwialiśmy widoki, popluskaliśmy się w morzu i prawie spóźniliśmy się na nasz powrotny prom. Ten dzień znajduje się na mojej liście "10 najlepszych dni w życiu". Bardzo lubię wracać tam wspomnieniami. Tym razem do oprawienia lazurowego morza użyłam wakacyjnej kolekcji "Hello sunshine" od Cocoa Vanilla Studio. Idealnie wpasowuje się w mój skrapowy styl.

Do You miss summer like I do? It's about 200 days to my vacation so the only thing I can do is to recollect memories from our previous travels. This time I chose picture of wonderful and sunny Elba Island. We only managed to spend one day there driving around island and almost missing our return ferry. This day is on my "best day in my life top 10" list. I love coming back to that day and it's not my first project with pictures from that day. This time I used "Hello sunshine" collection from Cocoa Vanilla Studio. It's so colorful and funny. I love everything about it. It fits my style perfectly.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz