5.10.2015

LO "Witaj mały robaczku" / LO "Hello little bug"

Cześć i czołem. Już jakiś czas mnie tutaj nie było co nie oznacza, że nic nie powstaje na moim biurku. Pochłaniają mnie teraz sprawy związane z remontem naszego nowego lokum. Mam nadzieję, że za dwa miesiące uda nam się przeprowadzić. Po cichutku nadrabiam też strony w moim albumie z Project Life. Wstyd się przyznać jakich zaległości się dorobiłam... Ale już widzę światełko w tunelu. Jeszcze tylko wrzesień do nadrobienia.
Dzisiaj mam dla Was taki wesoły skrap z modnym ostatnio dużym tytułem. Wszystko powstało z użyciem najnowszej kolekcji Cocoa Vanilla Studio "Life is beautiful". Zdjęcie wmontowałam w literkę O a na zdjęciu Maja podglądająca trzmiela.
Mam też dla Was wideo z procesu tworzenia skrapa. Mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowaniu do zabawy z dużymi literami.

Hello my dear Followers. It's been a while since I posted something here but it doesn't mean that I do not scrap at all. I've been very busy with our new home. It's a hard task because it's 200 km away from the place we are leaving now. I hope we will be able to move in new house in two months. I am also catching up my Project Life album. I was so many weeks behind but I am working hard and I now I am scrapping the september.
Today I want to show You this merry layout with a trendy big letters. I used newest Cocoa Vanilla Studio collection "Life is beautiful" to create it. I used a picture of Maja watching the bumblebee.
I also prepared a process video for You and I hope You will feel inspired to play with a big title.







2 komentarze :