7.10.2015

LO "ABC miłości" / LO "The ABC's of love"

Taki sobie wydłubałam skrap literowy ze mną i mężulkiem w roli głównej. Pobawiłam się tęczowymi kolorami. Uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Dokonałam również dobijania prawie zużytych alfabetów. O tym, że ze mną coś jest nie w porządku musi świadczyć fakt, jakiego uczucia wewnętrznej euforii i spełnienia doznałam wyrzucając puste arkusze po alfabetach ;) Do tęczowej kompozycji wykorzystałam ścinki różnych papierów ze Studia Tekturek. Uwielbiam te graficzne, kolorowe projekty. Jeśli i Wy lubicie taki styl to ma dla Was świetną wiadomość - własnie na wirtualnych półkach Studia Tekturek zagościła ich najnowsza kolekcja "This summertime". Tutaj mała zajawka :)

This colorful layout is my newest "child". I used pictures of me and my hubby. I played with rainbow colors and letters. I love using so many colors on my projects. I also had an extatic moment while killing my aplha sheets with only few letters left. I guess there is something wrong with me :D
I used paper scraps from Studio Tekturek. I love their's graphic and colorful designs. If You like them too I have a great news for You. Studio Tekturek released new collection called "This summertime". Here is a little sneak peek. You can already buy them in the shop.







1 komentarz :