24.07.2015

LO "Kocham lato" / LO "Summer love"

Zainspirowana latem zrobiłam takie morskie, lekkie i świeże LO. Pobawiłam się moim Cameo i powycinałam sporo elementów: pociągnięcia pędzla, kotwice, stery i napis. Większość mojego LO to biały papier. Jedynie kompozycja pod zdjęciem to stos różnych ścinków ze Studia Tekturek. Rozmarzyłam się robiąc tego skrapa bo za oknem upalne lato. Chcę nad morze!!! Z morza niestety nici ale ściany mojego nowego scraproomu już stoją :D Zawsze to jakieś pocieszenie.

I was inspired by the summer blooming outside the window and I created soft and breezy sea - themed layoud. I played with my Cameo and cut lot of elements: brush strokes, anchors, steering wheels and inscription. Most of my LO is created with white paper. The only scrapbooking papers are those under the photo. I used Studio Tekturek scraps. And now I really want to go to the beach... Dream on girl, dream on... But walls of my new scraproom-to-be are ready. Yay!




2 komentarze :

  1. Fajny scrap! Taki orzeźwiający (nie wiem czy tak można o scrapach powiedzieć;) i optymistyczny zarazem:) A scraproom to myślę fajne pocieszenie:) chyba Cię kiedyś odwiedzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. That background is simple yet so striking! Love this!

    OdpowiedzUsuń