21.10.2014

Romantyczny pamiętnik i wideo tutorial / Romantic diary and video tutorial


Witajcie moi drodzy czytelnicy. Chciałam Wam dzisiaj zaproponować własnoręczne wykonanie pamiętnika - idealnego prezentu dla każdej dziewczyny. Pamiętnik ten wykonałam w ramach DT Artworkshopu i podczas pracy nakręciłam wideo tutorial pokazujący jak go krok po kroku wykonać używając dwóch tekturowych okładek, wkładu, sprężyny i ścinków papierów. Do stworzenia takiego notesu potrzebna Wam będzie bindownica. Ja posiadam Cincha od We R Memory Keepers. 
Mam nadzieję, że tutorial Wam się spodoba. Możecie go znaleźć na moim kanale YouTube, który możecie zasubskrybować. Dzięki subskrypcji będziecie powiadamiani o każdym nowym filmie, jaki dodam do swojego kanału i nie przegapicie żadnego tutorialu :) 

Hello my dear readers. Today I want to encourage You to create Your own romantic diary - perfect gift for every girl. I've created this diary for Artworkshop and I also recorder a video during my creation process. You can watch how step by step, using two cardboard covers, paper, binding wire and papers scraps, I created a diary. You will also need a binding machine. I own a Cinch from We R Memory Keepers. 
I hope You will like my tutorial. You can it on my YouTube channel, whitch You cal also subscribe. Than You will be noticed about every new video I uploaded and You will not miss any tutorial :)



 A to pamiętnik / And this is a diary






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz