27.10.2014

Relacja z warsztatów w Krakowie / About my classes in Cracow

Hello my friends. Today I come with a photos from my latest classes leaded in Cracow, Poland so i will write only in polish.

W miniony weekend miałam przyjemność uczestniczyć w skrapowej imprezie "Craftshow". Były zakupy, były ploteczki, uściski, mnóstwo śmiechu i spotkań z ludźmi o podobnym skrzywieniu. Były też moje warsztaty z tworzenia LO na białej bazie. Chciałam Wam dzisiaj zaprezentować krótką relację z tych warsztatów, bo uczestniczki sprawiły się wspaniale. Każda z nich stworzyła swoje LO. Było wesoło i twórczo. Oczywiście w ferworze skrapowania zapominałam o robieniu zdjęć i częścią swoich podzieliła się ze mną Jola, za co jej bardzo dziękuję. Materiały na warsztaty zapewnić nam Artworkshop - dystrybutor na Polskę i Europę takich marek jak American Crafts, Crate Paper, Pink Paislee i wielu, wielu innych.

A teraz czas na relację :) Kit warsztatowy.


A tutaj, po krótkiej pogadance zaczynamy pracę z mgiełkami. Ja się produkuję - dziewczyny pilnie słuchają :)


A tutaj już twórczość własna.


 Stemplowanie...



Praca w różnych konfiguracjach :D Trojki stojące, czwórki siedzące :)





Jak feniks z popiołów wyłaniają się prace :) każda kolorowa




I na koniec zdjęcie grupowe:


A to kilka gotowych prac:
LO Marty Kozik



LO Kariny Czerskiej



I LO Joli Góry - Głąb


Dziękuję Wam dziewczyny za udział i przemiłą atmosferę. Praca z Wami to była czysta przyjemność.

1 komentarz :

  1. Aniu, jeszcze raz dziękuję za wszystkie wskazówki i rady, za miłą atmosferę, za odpowiedzi na wszystkie pytania... za uśmiech i wsparcie słowne!

    OdpowiedzUsuń