23.04.2013

Kartka w beżach i turkusach / Card in beige and turquise

Ciągle jeszcze pokazuję zaległe starocie ale powoli się rozgrzewam i niebawem coś "ciepłego" zagości na blogu :D 
Dziękuję Wa za to, że pomimo mojej mocno obniżonej aktywności zaglądacie jeszcze do mnie i nawet macie siłę i ochotę komentować. Ja marzę o chwili, kiedy będę miała czas na rajd po Waszych blogach, żeby ponatychać się tymi wszystkimi, pięknymi pracami.
 A dzisiaj karteczka z uniwersalnymi życzeniami, zrobiona z papierów "Romantic melody" od Lemonade. Niby nie moje klimaty, bo mało kolorów :), ale z papierami pracuje się lekko, łatwo i przyjemnie.

Today I have card made from Lemonade papers - "Romantic melody". Working with this collection was really nice and easy.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 komentarze :

  1. Niby nie Twoje klimaty, a wyszło super! Dużo się dzieje na tej kartce, są warstwy i przeszycia co zawsze podziwiam :) Pozdrawiam i czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśna :) ona taka moja bardziej niż Twoja :) uwielbiam tę kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo lubię taki zestaw kolorów, poza tym bardzo podoba mi się pomysł ze sznureczkiem i koralikami nanizanymi na niego :)

    OdpowiedzUsuń