11.04.2011

Przepiśnik na słodkości

Dawno temu kupiłam mały zestaw papierów Basic Grey "Nook & Pantry" z myślą o licznych przepiśnikach, jakie z nich stworzę. Papierów już prawie nie ma, tak jak przepiśników. Dlatego zawzięłam się i zrobiłam wypasiony notesik na słodkości. Wypasiony, bo w środku ma sześć przekładek na ciasta, ciastka, desery, mufiny, torty i inne. W końcu użyłam mojej nowej karty do Slice'a Bon apetit. Przepiśnik na rozmiar A6. Jest różowo i cukierkowo. 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

i przykładowa przekładka 

Photobucket

Pozdrawiam wszystkich deszczowo niestety.

6 komentarzy :

  1. Piękny przepiśnikm nic tylko zacząć pisać w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesłodki,bardzo ładne papiery!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie Ty cuda robisz,Kochana!
    Siedzę już drugą godzinę i oglądam Twoje prace, zasliniłam cały stół i w ogóle nie mogę się zdecydować, co mi się najbardziej podoba, chyba się uzależniam...
    Twórz dalej i sto lat, naprawdę;)

    pozdrawiam Cię ciepło,Michaśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam i podziwiam. Chciałabym choć ociupinkę umieć to, co Ty potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń