4.01.2011

Kartka z żółwikiem

W sumie to powstały dwie prawie identyczne karteczki - różnią się tylko stempelkiem. Jedna, jeszcze gorąca, powędrowała do Zuzy z życzeniami urodzinowymi. Nie zdążyłam bliźniaczkom fotek cyknąć (czytaj zapomniałam), więc pokazuję dzisiaj tylko jedną. Zrobione są z cudnego arkusza papieru October Afternoon. Oczywiście stempelek WSD od niezawodnej Vernon, pomalowany copicami. Jeszcze trochę odbitek różniastych słodziaków mi się ostało, więc możecie się spodziewać lawiny kartek z kolorowanymi stemplami. To jedno z moim skrapowych postanowień noworocznych - zacząć wreszcie wykorzystywać zapasy. Kartka ma delikatnie ozdobiony środek i tył. Zapomniałam napisać, że kartka powstała na podstawie jednej ze starych mapek Mojo Monday.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Powoli się rozkręcam po weekendzie sylwestrowym i ogólnym grudniowym rozprężeniu rutyny codziennej. Ponieważ nie było mnie tu wcześniej, to wszystkim zaglądającym życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.

5 komentarzy :