20.10.2010

Kartka z rozetką - tdz 10

Tak jak wczoraj zapowiadałam, wracam dzisiaj z kartką na kolejny cykl tdz. Zestaw przygotowała Mucia. Przyznam się bez bicia, że zabrałam się za niego przedwczoraj dopiero. Długo kombinowałam z materiałowymi kwiatkami, postarzałam je, darłam, sklejałam i w końcu szlag je trafił. Więc nie ma ich w kartce.... Ale wszystko inne jest. Przyznam się szczerze, że widziałam przed chwilą kartkę Vivy i tamta jest piękna. A moje to taki wypłakane, umęczone. No ale wyzwanie to wyzwanie. Przynajmniej wypróbowałam mój nowy folder do embossingu  z motylami :D Dodałam od siebie tasiemkę zieloną i mały kawałek papieru użytego na falbanki.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Zobaczcie co zrobiły z Muciowego zestawu
- Mucia,
- Viva

- Brises
Buziaki.

4 komentarze :

  1. o w mordeczkę...

    co ty tu opowiadasz o wymęczonej kartce???!!

    BAAAARDZO mi się spodobała!! Najpierw zerknęłam na kartkę i pomyślałam "o kurcze, ale rewelacyjnie sobie Ania poradziła..." Później przeczytałam opis, no i nie mam pojęcia czego się czepiasz. Jest po prostu piękna! Dostojna i elegancka, wszystko na niej idealnie gra, a ten papier zeembosowany motylkami ozdabia ją fenomenalnie! Dobrze, że nie dorzuciłaś kwiatków materiałowych, bo by była już przesadzona, a tak jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka! bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się klimat tej kartki - jest zupełnie inna niż romantyczna kartka Vivy, ma w sobie tyle vintage'u. Jest klasycznie piękna - też nie rozumiem, czemu się czepiasz:)
    Dzięki za kolejną rundę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czepiasz się babo! Cudna kartka, moim zdaniem najpiękniejsza z tych 4. Serio, serio!
    dziekuje za kolejna edycje :*

    OdpowiedzUsuń