19.10.2011

Ślubny exploding box w fioletach

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój drugi w karierze exploding box. Do stworzenia go posłużyły mi fioletowe papiery z nowej kolekcji „W kratkę” Galerii Rae. Bazą jest papier „W kratkę FBŻ – Continuum w fiolecie”. Jest, co prawda jednostronny, ale absolutnie go to nie przekreśla do wykorzystania przy tworzeniu exploding boxa. Do ozdobienia środka wykorzystałam cztery kwadraciki, które zostały po wycięciu szablonu. Przycięłam je troszeczkę, tak żeby po wklejeniu ich pozostał mały, biały margines, dodający całości elegancji. Jeżeli biel nas jednak razi, możemy brzegi podbarwić jakimś distresem i dopiero nakleić kwadrat. Dzięki temu zabiegowi ścianki pudełka nabierają też sztywności a po zdjęciu pokrywki ładnie opadają na boki. W środku mojego exploding boxa schowana jest kwiatowa kompozycja. Jej brzegi zdobią motylki wycięte z papieru „Przyszła wiosna – W trzepocie motylich skrzydeł”. Ozdobiłam również klapki. Na dwóch umieściłam romantyczne cytaty z Tagów „W tiulu i w koronkach”, ozdobione zawijasem wyciętym z cudnego, kraciastego papieru „W kratkę RZR – Inkluzja w zieleni”. W trzeciej klapce jest kieszonka na pieniądze a na czwartej miejsce na życzenia. Zewnętrzna część pudełka jest ostemplowana a na dwóch bokach umieściłam fioletowe krokusy, wycięte z tagów „Przyszła wiosna”. Wieczko pudełka zrobione jest z białego papieru wizytówkowego i oklejone paskami papieru „W kratkę FBŻ – Kongruencja w fiolecie”. Ozdobione jest skromnie – tylko kwiatkami i napisem „W dniu ślubu” wyciętym z paska biletów „W tiulu i w koronkach”. Na zrobienie całego pudełka wykorzystałam jedynie dwa arkusze fioletowych papierów i kawałek zielonego do wycięcia listków i zawijasków. Nie trzeba się więc obawiać, że wykonanie go pochłonie wiele Waszych przydasi :) A poniżej zdjęcia:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Chciałam również zaprosić Was do wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu na blogu Galerii Rae. Tym razem tematem są kółka. Po szczegóły zapraszam tutaj :)

Miłego dnia Wam życzę. U mnie dziś kolejny dzień z chorym dzidziusiem. Ech...

5 komentarzy :

  1. piękne, zwłaszcza kompozycja kwiatowa na środku - podziwiam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne to wszystko a perełki na zawijanym druciku odjęły mi mowę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam dużo siły i zdrówka dla dzidziusia :) A boxik cudny, nie pomyślałabym, że tak można wykorzystać te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełko obłędnie cudne, a już ta kompozycja kwiatów w środku powalająco piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiaty w środeczku są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń