28.06.2011

Albumik dla chłopca

Już dawno zamierzałam się na ta spodenkową bazę ze Scrapińca ale dopiero ostatnio miałam wystarczającą motywacje do jej oklejenia. Koleżanka urodziła synka więc album będzie prezentem a dodatkowo wziął udział w zlotowym konkursie Galerii Rae na coś dla małego dziecka. Konkurs udało mi się wygrać a moje pudło zostało zasilone olbrzymią paką papierów :D 
Album jest w sumie prostu w konstrukcji. Na tła wykorzystałam zestaw papierów Cosmo Cricket "Lil man" a na dodatki głównie elementy od Rae oraz zwierzątka z papierów Primy "So cute". Do tego trochę ćwieków i guzików. Gdyby nie przyklejanie do bazy to robota poszła super szybko a z efektu jestem zadowolona. Papiery bazowe narzuciły taki trochę przybrudzony styl dlatego użyłam sporo tuszu Vintage photo. A to moje " dzieło" na dużej ilości zdjęć.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Przypominam o trwającym candy sklepu Crafthouse (informacja na pasku bocznym).

11 komentarzy :

  1. Świetny albumin
    Z pewnością się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kolorowe albumy są obłędne,uwielbiam je i chyba nikt nigdy nie stworzy nic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik jest wspaniały!! Bardzo się cieszę, że mogłam go obejrzeć na żywo i oczywiście gratuluję zasłużonej wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowny!! Mam nadzieję, że mi się uda kiedykolwiek coś tak pięknego stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny..i bogaty w kolory, detale.. Marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przecudowny, kolorowy i chłopięcy w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, wesoły, kolorowy, pełen rózności, a zarazem chłopiency - to nie jest łatwe - podziwiam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kolory, pięknie rozmieszone dodatki, świetna kompozycja, fantastycznie dobrane wzory, po prostu rewelacja!!! i nie dziwię się, że wygrał :)

    OdpowiedzUsuń