23.09.2010

10 rzeczy, które lubię i warsztaty w Świecie Pasjii

Jakiś czas temu Basia - Mucia zaprosiła mnie do zabawy w 10 rzeczy, które lubię. Wczoraj dostałam też zaproszenie od Kasi - Ofcy. Zebrałam się w końcu do kupy, stoczyłam ciężką walkę z lenistwem i oto jestem. I jest tez 10 rzeczy, które kocham:
1. Słodycze wszelkiej maści i we wszelkiej ilości ;)
2. Mój skrapowy kącik.
3. Morze, najlepiej takie z palmami i ciepłe.
4. Leniwe dni z książką z kanapie.
5. Grzybobrania.
6. Lato, ciepło, soczyste kolory.
7. Coca - Colę
8. Pływanie (ale tylko na basenach).
9. Lunaparki (takie wypasione) i ekstremalne przejażdżki.
10. Komedie romantyczne.

Nie wywołuję nikogo następnego, bo chyba wszystkie znajome mi blogowiczki już się w to bawiły. Niemniej jednak bardzo dziękuję za zaproszenie i zapraszam do częstowania się, jeżeli ktoś jeszcze ma ochotę powiedzieć o 10 rzeczach, które lubi. Chociaż szczerze przyznam, że pewnie prędzej wymieniłabym 10 rzeczy, których nie lubię ;)

I jeszcze jedna ważna wiadomość: Vernon w swoim sklepie "Świat Pasji" startuje z craftowymi warsztatami. Wszystko wygląda bardzo ciekawie. Zapraszam na jej bloga po więcej szczegółów.


Image Hosted by ImageShack.us



A mnie dzisiaj czeka zajęcie, którego szczególnie nie lubię - mycie okien..... Będzie jakaś taka lista?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz