28.02.2010

Kartka z różami (ICsketches#55)

Znowu skusiłam się na mapkę z ICSketches. Wygląda ona tak:

Image Hosted by ImageShack.us

Karteczka powstała bez okazyjnej potrzeby. Poszła szybko, łatwo i przyjemnie. Stempelek z różami od Stamps Away z Artpasji pomalowałam już dawno w ramach eksperymentów z copicami. Znowu użyłam papierów ze scrap.com.pl Victoriana. Nawet nie myślałam, ze tak mi podpasują. A mogłabym z nich robić i robić... Już zamówiłam kolejny zestaw :) Do tego trzy guziczki z różnych źródeł, falbanka na gumce z pasmanterii, napis stemplowy z Polpompu i maszynowe przeszycia. I to wszystko. Ozdabianie kartki zostawiłam różom, których kolory idealnie współgrają z odcieniami papierów. Co się będę dalej rozpisywać... Po prostu pokażę :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tym razem nie zaserwuję kolorów markerów, bo ich wcześniej nie zapisywałam.
 W nowym tygodniu pokażę jeszcze ze dwie zaległe prace a później na blogu pewnie znowu zastój będzie bo dostałam kolejne zamówienie na album. A z tym mi schodzi i schodzi :) Miłego wieczory wszystkim życzę.

8 komentarzy :

  1. piękny jest ten stempel :) widać, że robiłaś ją z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful card! Thanks for joining us at ICS this week!

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful stitching details !!

    Thanks for playing along with ICS this week !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! Love the stitching! Thanks for playing with us over @ ICS :) ~ Nini

    OdpowiedzUsuń
  6. Fab, elegant & striking card. Many thanks for playing along with ICS this week. Lou x

    OdpowiedzUsuń