3.04.2019

LO "Jedyna w swoim rodzaju" | LO "One of a kind"

Hej, hej. Zanim przejdziemy dalej, chciałam napisać kilka słów przemyśleń, które już od dawna chodza mi po głowie. Od kilku lat prowadzę tego bloga w dwóch językach - polskim i kwadratowym angielskim. Czasem z mizernym skutkiem, bo doba nie chce się jednak rozciągnąć. Mam wrażenie, że social mediowe życie przeniosło się teraz na Instagram i FB a tutaj mało kto już zagląda. Nie jestem tu oczywiście bez winy bo i sama korzystam głównie z IG. Od kilku miesięcy dojrzewam do decyzji, żeby opisy moich postów zostawić tylko w wersji angielskiej. Nie wiem ile z Was - polskiej publiki - jeszcze mi się tu ostało i nie chciałabym sprawiać wrażenia osoby, która zadziera nosa i jest już za badzo światowa, żeby w ojczystej mowie się komunikować. Jednak wzgędy praktyczne, czyli niedostatek czasu, sprawiają, że szukam oszczędności gdzie się da. Pisanie dwujęzyczne, nawet tych moim skromnych postów, wydłuża czas blogowania, przez co nie nadążam z pokazywaniem swoich prac tutaj. Motywacja spada wiedząc jak zubożało życie blogowe. Moje filmy na YT już od dawna nagrywam tylko po angielsku, w związku z czym spotkałam się juz z kilkoma niemiłymi komentarzami od rodaczek. Chciałam więc dać Wam znać, że wszystkich moich czytelników bardzo doceniam i cieszę się, że tu jesteście. Statystyki jednak mówią, że odwiedzin mojego bloga spoza Polski jest znacznie więc zdecydowałam, że przerzucam się już tylko na kwadratowy angielski. Mam nadzieje, że większość z Was zostanie tutaj ze mną i da radę przebrnąć przez krótkie angielskie wstępy. Zdjęcia są przecież ponadjęzykowe :) Jesli macie jakies opinie lub sugestie dotyczące mojej decyzji, piszcie w komentarzach. Za wszelkie wsparcie bardzo Wam z góry dziękuję. 
A teraz krótko o skrapie - powstał z kitów od Hip Kit Clubu i jest do niego wideo w procesu tworzenia :)

Hello, hello. I added a long part in Polish, where I am announcing that from my next post I will write my posts in English only. Polish is my native language but I struggle with lack of time (as most of you I suppose) and I need to adjust everything I can to my make it work better and more efficient. I have much more foreign followers and visitors and English will be more useful for me. I hope my Polish fans will understand that.
And now quickly about this layour - it was made with kits from Hip Kit Club and there is a process video for you too.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz