23.08.2018

LO "Wspomnienia" | LO "Memories"

Jakiś czas temu pisałam Wam, że Fabrika Decoru zaprosiła mnie jako gościa do swojego zespołu. Miałam przyjemność zaprojektować 6 różnych projektów z ich świetnych produktów. To mój ostatni, pożegnalny layout. Jest pastelowo i dziecięco. Jeśli jesteście ciekawi jak powstawał, mam dla Was wideo. Na YouTube znajdziecie również wszystkie linki do użytych przeze mnie produktów.

While ago I was asked to join Fabrika Decoru team as a guest. I had a pleasure to create six projects with their great products and this is my last one. I created a soft and delicate layout. If you are curious of how it was made, I have a process video for you. You will also find all the products I used at the description box of the video.







1 komentarz :

  1. Thank you son much for sharing your process.
    This layout is stunning.

    OdpowiedzUsuń