10.05.2018

Składany album "Papugarnia" | Folding mini album "Papugarnia"

Witajcie. Dzisiaj mam dla Was projekt otwierający serię prac wykonanych z zabawnej i bardzo kolorowej kolekcji "Box of crayons" od Shimelle. Zrobiłam je już jakiś czas temu ale nie miałam czasu przeedytować filmów wideo i zdjęć. Zacznę od tego mini albumu w formie harmonijki. Zrobiłam kilka podobnych w przeszłości, nagrałam nawet wideo z procesu tworzenia ale pomyślałam, że pora na odświeżenie tematu w lepszej jakości i narracją. Kolekcję, której użyłam możecie kupić w sklepie Scrapbook Werkstatt. Ma siedzibę w Niemczech ale wysyłałą do całej Europy a ich asortyment jest na prawdę bardzo szeroki.

Hello everyone. I have a series of projects created with pretty and fun "Box of crayons" collection. I made them while ago but didn't have time to edit the videos and pictures. We will start with this folding mini album. I made similar ones in past and even have a process video recorded, but I thought I will redo it with better quality and voice over. You can purchase this collection at Scrapbook Werkstatt shop. It's a Germany based shop but they ship all over the Europe and they carry a huge amount of scrappy goodies.















Supplies:

1 komentarz :