11.04.2018

LO "Jesteś moim słońcem" | LO "You are my sun"

Witajcie. Dzisiaj mam dla Was LO, które stworzyłam z chłopięcej kolekcji od Cocoa Vanilla Studio - "You rock". Wcale jednak nie użyłam chłopięcego zdjęcia. W gwiazdy ubrałam przeurocze zdjęcie mojej Mai i mojej teściowej, zrobione podczas jej pierwszych urodzin. Wykorzystałam moje SIlhouette Cameo do wycięcia tytułu. Niestety źródło pliku mi gdzieś umknęło, więc nie mogę go zalinkować.

Hello. Today I want to share with you LO, made with masculine collection "You rock" from Cocoa Vanilla Studio. I didn't used a boy picture though. I found this cute photo of Maja and my mother in law, taken 4 years ago during Maja's first birthday party. I also used my Silhouette Cameo to cut the title but I don't remember where I found the cut file, so I can't link it for you.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz