5.03.2018

Moje nowe warsztaty online "Layoutowe ABC"

Witajcie. Mam dla Was dzisiaj ekscytującą wiadomość! Dzisiaj startuje mój własny kurs online po polsku. Wszystko to dzięki platformie warsztatowej Akademia Family Portraits. Działa ona od jakiegoś czasu i możecie tam znaleźć zarówno darmowe kursy jak i płatne. Polecam Wam serdecznie przyjrzenie się im wszystkim.

Ja będę Was w Akademii uczyć tworzenia layoutów czyli skrapów w formacie 30*30 cm. To najbardziej klasyczna i podstawowa forma w scrapbookingu, która towarzyszy mi od wielu lat. A Wy na pewno o tym wiecie, jeśli zaglądacie na mojego bloga regularnie.


Tytuł mojego kursu to "Layoutowe ABC". Kurs ten dedykowany jest osobom początkującym, które chcą zacząć swoję przygodę z tworzeniem LO ale przeraża je pusta kartka 30*30. Kurs ten będzie idealny również dla osób, które próbowały swoich sił w tworzeniu LO ale czują, że czegoś im brakuje i chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Przygotowany przeze mnie kurs składa się z 6 lekcji. 
1. Co to jest layout i z czym to się je?
2. Materiały do tworzenia LO.
3. Typy kompozycji.
4. Pogadanka o zdjęciach.
5. Kompozycyjne zasady i triki.
6. Mapki, kit cluby i podsumowanie.

W chwili zakupienia kursu będziecie mieli od razu dostęp do wszystkich lekcji. Możecie więc pracować we własnym tempie. Jeśli zastanawiacie się czy polubicie mój sposób uczenia, możecie wypróbować jedną z lekcji - "Pogadanka o zdjęciach" - za darmo

Jeśli kurs Wam się spodoba, możecie go kupić w promocyjnej cenie 100 zł. Później cena wzrośnie do 120 zł. Dostęp do treści zawartych w kursie jest dożywotni i możecie wracać do poszczególnych lekcji tyle razy, ile potrzebujecie.

Sam kurs ilustrowany jest zarówno zdjęciami jak i filmami wideo. Tych drugich znajdziecie aż 19! W każdej lekcji pojawia się kilka filmów. Wszystkie po polsku. W części z nich tłumaczę zasady, pokazuję przykłady i omawiam zasady. Pięć filmów to tworzenie nowych LO od podstaw, które ilustrują wiadomości nabyte podczas poszczególnych lekcji.

Dlaczego uważam, że mam odpowiednie umiejętności, żeby uczyć Was tworzenia LO? Po pierwsze, na layoutach zjadłam zęby. Stworzyłam ich w swojej skrapowej karierze kilkaset i zdążyłam popełnić wszystkie możliwe błędy :) Po drugie - mam doświadczenie jako nauczyciel. Prowadzę zarówno warsztaty podczas zlotów jak i te online. Jeśli język angielski nie jest Wam obcy, możecie przyjrzeć się moim kursom na Big Picture Classes - amerykańskiej platformie warsztatowej. Moi studenci zawsze chwalą sposób prowadzenia moich warsztatów, sposób przekazywania wiedzy i atmosferę, jaka na nich panuje. Nigdy nie zotawiam nikogo z tyły i aktywnie pomagam moim kursantom. Ciebie też nie zostawię :) Jeśli będziesz się czuł zagubiony, możesz do mnie napisać albo zadawać pytania na prywatnej grupie na Facebooku dedykowanej moim warsztatom.

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące kursu, lub chcecie ze mną po prostu pogawędzić, piszcie na anna.komenda@gmail.com.

JAK KUPIĆ DOSTĘP DO WARSZTATU?
W celu zakupienia dostępu do warsztatów musisz założyć konto w Akademii Family Portraits i wysłać maila na adres: anna.komenda@gmail.com. Dostaniesz informację zwrotną z numerem konta bankowego lub konta PayPal. Po uiszczeniu płatności, dostaniesz dostęp do warsztatów na Twoim koncie w Akademii Family Portraits. Jeżeli masz konto na Facebooku, dostaniesz również zaproszenie do prywatnej grupy, w której możesz zadawać pytania, dzielić się swoimi pracami i uzyskać wsparcie moje jak i kursowej społeczności.

Poniżej przedstawiam Wam projekty, które będziemy wspólnie tworzyć podczas kursu:





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz