19.04.2017

LO "Czysta magia" / LO "Pure magic"

Każdy potrzebuje odrobiny magii w swoim życiu. Ja z moimi dwoma wróżkami / czarownicami mam jej aż w nadmiarze :D Dziewczyny często przebierają się w odpowiednie stroje i ganiają po domu. Z jednej z ich zabaw mam takie słodkie zdjęcie. Marcowy plik do Cameo z Hip Kit Clubu zaprojektowany przez Kim Watson zainspirował mnie do stworzenia tego skrapa. Pocięłam nowiutkie marcowe kity i pobawiłam się akwarelkami. Tworzenie tego LO było czystą przyjemnością... i magią :D

Everyone needs a little bit of magic in live. Me, with my two fairies / witches have more magic than I need :) Girls like to wear their costumes of fairies while playing around the house. Once I even managed to take few cute pictures. I was inspired by the March exclusive cut file from Hip Kit Club designed by Kim Watson to create this page. I dived into brand new March Hip Kits and watercolors. Making of this LO was a pure magic indeed :)

A tutaj jeszcze wideo z procesu twórczego / And here is a process video.








1 komentarz :