30.04.2016

LO "Świeć jasno" / LO "Shine Your light"


Witajcie. Dzisiaj przybywam do Was z porcją inspiracji stworzonych z kwietniowych kitów z Hip Kit Clubu. Będzie i layout i kartka i nawet wideo :)
Layout jest taki trochę wspominkowy, bo w kwietniu obchodziliśmy naszą dziewiątą rocznicę ślubu. Postanowiłam więc odgrzebać trochę sucharków i oskrapowałam nasze ślubne zdjęcia. Zmiksowałam wszystkie kity kwietniowe: główny, z dodatkami i do Project Life. Wykorzystałam również wycięte Cameo serca zaprojektowane przez Ashley Horton. Możecie je ściągnąć bezpłatnie ze strony Hip Kit Clubu. Wystarczy, że zarejestrujecie się w sklepie.

Hello. Today I have few projects created with April 2016 Kits from Hip Kit Club to show You today. There will be a layout, a card and a process video too :)
Let's talk about layout first. We were celebrating 9'th wedding anniverasy few days ago so I decided that using our wedding photos on the layout will be a good reminder for me. I mixed all Hip Kit kits: Main kit, Embellishment Add On Kit and Project Life Kit. I also used heart cut file designed by Ashley Horton. You can download it for free from Hip Kit Club website. All You have to do is to register as a customer.






A teraz pora na kartkę. Przyznaję się - nie jestem mistrzem kartkowania. To jest moja pierwsza kartka od niepamiętnych czasów. Jest bardzo prosta i szybka w wykonaniu. Do jej wykonania zainspirował mnie kwietniowy Color kit

And now it's time for the card. I admitt - I am not a cardmaker. To be honest this is my first card for ages. It's very simple and made in few minutes. I created it with April Color kit.




I jeszcze obiecane wideo: / And a process video:


Miłego weekendu.

1 komentarz :

  1. Aniu, boskie prace! LO jest cudowny, lekki - super!
    A kartka? Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń