13.04.2016

Blejtram "heART" / Canvas "heART"



Dziś chcę Wam pokazać czerwono - złoty okrągły blejtram. Pomysł na ten projekt miałam w głowie już od jakiegoś czasu a produkty Art Anthology okazały się idealne, żeby przekuć myśli w czyny :) Przygotowałam dla Was również wideo z procesu twórczego. Szukajcie go na końcu posta.



Today I want to show You red and gold canvas. I had the idea of this kind of project for a while in my head and Art Anthology paints were just perfect to bring this idea to life. I also have a process video for You. Search for it in the end of this post.





Zdecydowałam się na okrągły blejtram a z kawałka bawełnianej tkaniny stworzyłam puchate, przestrzenne serce.

I choose round canvas and played with cotton fabric to create dimensional heart.



Wykorzystałam również metalowy element z serii Flea Market Finds od Melissy Frances.

I also added some Flea Market Finds metal element from Melissa Frances.


I jeszcze kilka zbliżeń na tło i teksturę mojego blejtramu.

And here are just a few close-ups for the background and texture of my canvas.




A to obiecany tutorial / And here is the video:




Zajrzyjcie koniecznie na bloga Art Anthology, gdzie czeka Was mnóstwo inspiracji od innych dziewczyn z naszego DT.


Check Art Anthology blog for more inspirations.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz