4.05.2015

LO "Witaj wiosno" / LO "Hello spring"

Dzisiaj będzie o wiośnie. Bo w końcu dotarła w pełnej krasie. Koniec ze śniegiem i zimnicą - pełnia szczęścia. Wszystko kwitnie jak szalone ciesząc oczy wszystkimi kolorami tęczy. Ptaki świergoczą, pszczoły bzyczą latając od kwiatka do kwiatka. Uczta dla zmysłów. Jak tu się nie zachwycać po tylu miesiącach szarówki? Postanowiłam pocelebrować tą piękną wiosnę i poczyniłam skrapa ze zdjęciem z mojego sadu. Po raz kolejny sięgnęłam po kolekcję "Sugar and spice" od Cocoa Vanilla Studio. To prosty projekt, którego głównym elementem są wycięte przy pomocy Cameo pociągnięcia pędzla. Pomalowałam je akrylówkami, dodałam zdjęcie i trochę dodatków dla urozmaicenia kompozycji.

Today’s all about spring. Yep… We finally have it here, in Poland. No more snow, no more cold. Pure happiness. Nature is in bloom. Beautiful colours are everywhere. Birds are singing, insects are flying like crazy from flower to flower. It’s just perfect. How not to fall in love with all this after so many grey months? I had to celebreate the spring somehow so I created a layout with some of the recent photo taken in my garden.
Once again I used “Sugar and spice” collection. It’s rather simple design. I cut few brush strokes with my Cameo and painted them with acrylic paint. Added a picture and the rest was just to embellish the composition.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz