6.08.2014

Projekt Życie - tydz. 1 / Project Life - week 1

Dopadło i mnie. Od dawna podziwiałam cudze rozkładówki i zachwycała mnie idea uwieczniania każdej ważnej i mniej ważnej chwili życia. Odkąd mam dzieci, odczuwam dużą potrzebę dokumentowania, upychania pamiątek, zapisywania pierwszych słów i śmiesznych powiedzonek. Namnożyło się więc kartek i karteluszek oraz pudełeczek. Dojrzałam więc w końcu do swojego Projektu Życie. Szczerze mówiąc jedyną rzeczą jaka mnie powstrzymywała do tej pory jest systematyczność. Czy dam radę tydzień po tygodniu? Czy mój zapał nie minie po kilku tygodniach pozostawiając pustawy album i rzeszę niewykorzystanych kart do PL? Jak to mawia moja mama: nie spróbujesz, nie będziesz wiedzieć. To próbuję :)
Dzisiaj tydzień 1. Wykorzystałam w nim papiery Studia Tekturek, jako że moje zaplecze PL jest na razie mizerne ;) Rozkładówki te powstały również na najnowsze wyzwanie Studia Tekturek - pamiątki z wakacji. Więcej szczegółów tutaj.

Finally I got my own. I've been admiring PL spreads of other scrappers for a long time and I was delighted by the thought of preserving all that important and less important moments in our life. Since I have kidds I feel that I have to record everything, write all that first words and funny talkings. So I have tons of papers scraps, tiny boxes and drawings. I finally mature for my very own Project Life. To be honest - the only thing that was stopping me before is regularity of this project. Can I do it week after week? But, as my mum always sais: if You will not try, You will not know. So I am trying :)
Today i am presenting You my week 1. I used Studio Tekturek papers, becasue I still do not have almost any PL card ;) I made those spread for the august challenge at Studio Tekturek blog - treasures from holiday. More details here.









3 komentarze :

  1. noo u mnie w wakacje tak się posypała systematyczność, że wolę nie myśleć ile tygodni mam do nadrobienia :P
    boskie są te Twoje rozkładówki, tak cudnie kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie, kolorowo i bogato, ślicznie jak zawsze u Ciebie :)
    Ja się bronię jeszcze przed samym PL i koszulkami, bo "karteczek" mam już całe stosy, ale wykorzystuję je w normalnym skrapach albo w smashu. Wydaje mi się, że PL to ta sama idea, co smash, tylko forma lekko inna, prawda? Myślę, że ani jedno ani drugie nie musi być tak bardzo systematyczne - ja uwieczniam to, co mi się wydaje warte uwiecznienia, nie szukam na siłę codziennie tematu. A i tak powstaje fajna pamiątka, np. ze spacerów, ciekawych miejsc, co bardziej szalonych zabaw moich dzieci... Więc nie przejmuj się brakiem systematyczności typu "codziennie coś musi być". Niech się pojawiają te ważniejsze, ciekawsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mega jest, takie żywe i cudowne kolory, wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń