14.07.2014

LO "Rodzina zawsze razem" i wideo tutorial / LO "Family always together" and video tutorial

Zdjęcie słodkich stópek skrapowałam już kiedyś na kolorowo ale lubię je tak bardzo, że nie mogłam sobie odmówić kolejnego projektu z ich udziałem. Powstało więc granatowe LO. Wybór kolorów jak na mnie nietypowy ale zainspirował mnie papier bazowy. Całość powstała z wykorzystaniem najróżniejszych produktów Heidi Swapp z Art Workshopu. Przyznam się szczerze, że ja i Heidi to nie była miłość od pierwszego wejrzenia. Stali bywalcy mojego bloga zapewne wiedzą, że gustuję w nieco bardziej kolorowych kolekcjach ;) Ale przekonałam się, że nic tak nie daje kreatywnego kopa jak właśnie materiały nie z tej bajki. Dla ciekawych procesu twórczego przygotowałam również wideo tutorial krok po kroku.

This photo with a cutest little feet isn't new. I already used it on one of my canvases, but I love it so much, that I couldn't resist to create something more with it. I made a layout in navy blue color. Usually I do not use this color in my designs but I was inspired by the base paper. Almost all the material used are from Heidi Swapp. You can find them in Art Workshop. Being honest I must admitt that me and Heidi - it wasn't love at first sight. My dear followers know that I like more colourful designs. But I noticed that working with collections from different fairytale give extra kick to creativity. If You are curious how I created this LO, I have a video for You.


A to layout / And this is layout:




3 komentarze :