2.05.2014

LO "Sangrita & limoncello" i video krok po kroku / LO "Sangrita & limoncello" and step by step video tutorial

Przybywam dzisiaj do Was z kolejnym LO, za którego dziwnym tytułem kryje się kilka bardzo zabawnych historii. Opowiedziane zostały one podczas wesołego, kreatywnego weekendu i okraszone kilkoma słit fociami. Jedną z nich wykorzystałam na tym layoucie. Za każdym razem jak na niego patrzę, historie ożywają w mojej głowie i uśmiecham się sama do siebie. Bardzo lubię, kiedy moje skrapowe projekty niosą ze sobą duży ładunek emocji, dlatego zazwyczaj skrapuję zdjęcia nie tyle ładne co znaczące. Dlatego bardzo ciężko skrapuje mi się cudze fotki. Skrap powstał do mapki, będącej tematem nowego wyzwania na blogu Studia Tekturek.

I come today with another LO with a very strange title for some of You. Well... There are few funny stories behing those title, told during very laughable, creative weekend. We also took few selfies then and i used two of them on this layput. Every time I look at it, stories become alive in my head making me laugh with no reason (for people standing beside me). I really like when behind my projects are hidden big and important emotions. That's why I used photos that are rather meaningful than pretty. I created this LO with a sketch from the newest challenge at Studio Tekturek blog.


Oprócz layoutu przygotowałam dla Was również filmik z "procesu twórczego". Możecie podejrzeć jak powstał poniższy LO. Zachęcam Was do zasubskrybowania mojego kanału na YouTube, gdzie takie filmiki będą pojawiać się częściej.

I also prepared a step by step video tutorial for You. I invite You to subscribe my channel on YouTube because I am planning to create more tutorials.




A to video / And this is the video:




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz