6.03.2012

Mała żabka / Little frog

Po kilku postach informacyjnych wracam z kolejną swoją pracą. Nagromadziło mi się ich już sporo do pokazania a tu czasu jak na lekarstwo. Dzisiaj coś słodkiego i dziecięcego - ramka z moją córką w wieku 4 miesięcy (jak to było dawno temu...). Za bazę ramki posłużyła mi ramka z zestawu cyfr z najnowszej kolekcji tekturek "Paris, Paris" od Wycinanki. Wykorzystałam tu jedną ze starych kolekcji Primy - "So cute". Uwielbiam te żabki, sówki i ślimaczki. Powycinałam je z różnych papierów, dorzuciłam napis i ozdobnego taga z zestawu Podróż Nr 2. I ramka gotowa :) Teraz stoi w salonie i cieszy oko.

After few informative posts I'm back with my another scrapbook. Today something sweet and girlish - frame with a picture of my daughter in age of four months (it was so long ago...). I used frame from Zestaw cyfr - Wycinanka newest chip board collection "Paris, Paris". I also used an old Prima paper collection "So cute". I adore those frogs, owls and snails. I cutted them from papers, added a tittle and chipboard tag from Podróż nr 2. And that's all :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 komentarzy :