3.11.2011

Zimowa ramka WINTER FUN / Winter frame

Na fali zimowego albumu, który pokazywałam w jednym z poprzednich postów, powstała również zimowa ramka. Robiona była w miłym skrapowym towarzystwie :) w tempie, jak na mnie, ekspresowym. Jest też bardzo recyklingowa :) Użyłam sporej ilości mediów: farby akrylowej, mgiełek, ekoliny, perełek w płynie. Mój rekord chyba :D 

Few days ago I showed a winter mini album on my blog. Today I want to share with You another winter project - frame, made of cardboard. I have used a lot of acrylic paint, glimmer mists, ecoline, liquide pearls. This is my mixed - media record, I think :) 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Miłego wieczoru wszystkim życzę :D Ja ostatnio wpadłam w tryb mini albumów :) Już trzeci na warsztacie.
Have a nice evening.

6 komentarzy :