22.11.2010

Kartka na rocznicę ślubu

Powstała szybko i sprawnie. Dłużej zastanawiałam się jakich papierów użyć, żeby było elegancko ale tak uniwersalnie i niezbyt kobieco. I padło na Romansę ILS z pierwszego wydania :D Zachciało mi się warstwowo jak u UHK. No i koniecznie chciałam wypróbować takie skrapowe CÓŚ - połączenie wykrojnika i wytłaczania. Wypatrzyłam to w Świecie Pasji podczas spotkania. A kropeczki są takie urocze. W sumie kartka prosta w konstrukcji bo nie chciałam zasłonić środka w wykrojnika. Na zdjęciach nie widać tak ładnie tego wypukłego efektu pomiędzy kropeczkami.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Szkoda, że pada. Moje dziecko też takie pochmurno jak niebo za oknem...


1 komentarz :

  1. No jak użyłaś Romancy, to musiało wyjść Uhakowo! I wyszło, rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń