18.11.2010

Czwarte LO "Daj buziaka"

Dzisiaj mam do pokazania moje czwarte LO. Normalnie rozwijam się w szalonym tempie :D To ma nietypowy kształt a do zrobienia go zainspirowało mnie wyzwanie na forum Scrappassion pod tytułem CIAŁO. A właściwie część ciała. I tu z pomocą przyszedł mój pies. Mam dużo zdjęć jego paszczy jak śpi. LO zaczęłam robić na podstawie mapki ale finalnie tylko położenie zdjęcia się zgadza. Normalnie dałam się ponieść. Ale i tak mam nieodparte wrażenie że tu i ówdzie pustawo. Ale generalnie zadowolona jestem w efektu.
 Zdjęcia nie oddają kolorów bo światła brak. Skrap jest bardziej fioletowy a nie szary. Ale pół godziny się motałam z aparatem i nic lepszego nie mogłam wycisnąć.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Wstawiłam dwa zdjęcia skrapa bo jedno ostrzejsze a drugie ma lepsze kolory.
Dobranoc wszystkim.

3 komentarze :