3.08.2009

Podłużna kartka z trzema ptaszkami

Po kilku dniach przerwy wracam z marną karteczką. Nadal trwają prace nad albumem prezentowanym wcześniej i jakoś tak zupełnie nie mam czasu na skrapowanie. I album i kartki idą mi jak krew z nosa. Najlepiej wychodzi mi zamawianie nowych przydasiów i wydawanie cięzko zarobionych przez mojego męża pieniędzy. Podczas ostatnich zakupów udało mi się załapać na nowość w Craft4You - urocze stempelki z ptaszkami. I nawet udało mi się je wykorzystać właśnie w prezentowanej poniżej karteczce. Robiłam ją kilka dni z rzędu i jakoś koncepcja i wykonanie zupełnie się rozjechały i nawet nie wiem czy mam być zadowolona z efektu. Robienie skrapa na raty to coś, czego szczerze nienawidzę. Ale cóż począć jak się ma dziecko i obowiązki.
Nie będę się rozgadywać dalej i pokazuję kartkę:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

4 komentarze :

  1. świetnie wyszła ci ta karteczka, wszystko do siebie pasuje kolorystycznie
    bardzo ładnie to wygląda
    a co za albumik tworzysz??

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba ta karteczka. mysle ze mozesz byc z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Fajne, wyraziste kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to ma być marna karteczka? :) jest bardzo ładna i ciekawa

    OdpowiedzUsuń