12.08.2009

Karteczka słonik

Przypominam, że candy trwa do niedzieli :)
Mój najnowszy produkt to karteczka podpatrzona gdzieś z skanach gazetki "Paper Crafts". Od razu wpadła mi w oko i postanowiłam ją zrobić. Wykonanie bajecznie proste a efekt bardzo zadowalający. Wystarczy mieć szablon i można je trzaskać na tony :)
Myślę, że nawet jakiś minikursik z szablonem do pobrania przyszykuję, bo karteczka idealna, żeby przywitać na świecie jakiegoś malucha (moja w październiku powędruje do syna mojej przyjaciółki).
Wykonanie proste, szwy nie są niezbędne i jest to moja własna inwencja, do tego przyczepiany ogonek i jeden guziczek. I jeszcze dobra rada cioci Ani - strzepujcie dobrze puder do embossingu przed przygrzaniem :/
Wychodzi coś takiego:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

3 komentarze :

  1. śliczna! z ty pudrem to i ja mam problemy!!! zawsze gdzieś mi zostanie jakas odrobina ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka. Bardzo lubię kartki o różnych kształtach. Jeżeli będziesz chciała żebym zeskanowała Ci jakieś kartkowe czasopisma z UK, daj znać, mam kilka.

    I znów pozdrowienia dla Twojego beagla od moich dziewczyn ;)
    Serdecznie pozdrawiam,
    Magda x

    OdpowiedzUsuń