16.08.2009

Candy wylosowane :)

Pomiędzy pakowaniem mojej a męża walizki zrobiłam sobie małą przerwę na losowanko :)
Dzisiaj los był łaskawy dla nr 41 - co, po kilkukrotnym przeliczaniu wskazuje na Kardamonową.
Szanowną laureatkę ;) proszę o kontakt na maila anna.komenda@gmail.com.
Jak pisałam w candy, wysyłka pójdzie dopiero na początku września ale na osłodę oczekiwania coś jeszcze dołożę oprócz notesu :D
Wszystkim chętnym na notesik bardzo dziękuję za wzięcie udziału w zabawie i tak tłumne nawiedzenie mojego bloga. Zapraszam na wszystkie kolejne candy, które mam zamiar urządzać co jakiś czas.
A poniżej printscreen ze strony losowania, żeby nie było że oszukuję :)

Image Hosted by ImageShack.us

A ja wracam dopiero ostatniego dnia sierpnia więc życzę wszystkim miłej reszty wakacji :)

4 komentarze :

  1. dziękuję za zorganizowanie zabawy i gratuluję Zwyciężczyni, choć żałuję, że ten śliczny notesik nie trafił do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kardamonowej!!!
    Zapomniałaś napisać maszynie,że to ja chciałam mieć ten notesik? (ja wiem, że inne też)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacja dla Kardamonowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję maszynie losującej, autorce notesu i dziewczynom gratulującym mi szczęścia. Powiem Wam, że uskrzydliła mnie ta wiadomość, bo cierpię z powodu końca wakacji. A tu taki uśmiech od losu! ;) Uwielbiam ten random.org, bo lubi mnie wylosowywać ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń