11.06.2014

Mini album "A może nad morze" / Mini album "Let's see the sea"

Dzisiaj chciałam Wam pokazać coś, czego dawno nie robiłam a co było kiedyś moją ulubioną formą skrapową. Jest to mini album. Bardzo mini bo jego wymiary nie przekraczają 10 cm w żadną stronę. Maleństwo mieści się w dłoni. A w albumie kilka kadrów z Instaxa z zeszłorocznych wakacji nad Adriatykiem. Same zdjęcia są bardzo rozbielone ale taka już uroda samego Instaxa i samowywołujących się fotek. Ale i tak bardzo lubię ich klimat i zawsze na wakacjach oprócz cudnych lustrzankowych fotek strzelam jeszcze kilka Instaxowych "pokraków".

Today I want to show You something I haven't done for a long time. It's a mini album - my favourite form in scrapbooking. It is definetelly mini because in fits my hand and measures 10*8 cm. Inside of the album I used instax photos from my last vacation at the Adriatic Sea. I know that Instax photos are not perfect, too lightened and sometimes blurred, but I really like them. They are one of a kind with those cute frame. i always bring few from my trips and a bunch of perfect photos from my digital camera.















8 komentarzy :

  1. jest śliczny ! taki delikatny i zwiewny :) turkus pasuje tu idealnie ..mhm rozmarzyłam się i mam ochotę na wyjazd nad morze .... :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny!!! Uwielbiam twoje dodatki do prac...no i kolorystyka cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper! Podoba mi się forma i samo wykonanie :)
    Też uwielbiam mini :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Taki orzeźwiający, miętowy. Extra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this! Greetings from San Diego, California. What paper line did you use?

    OdpowiedzUsuń